niedziela, 17 sierpnia 2014

Proces pojednania w rodzinie wg. Terapii Mocnego Trzymania I.Prekop

Jak już ostatnio pisałam, przez wiele lat a w ostatnim roku szczególnie - chętnie chłonęłam wiedzę, zdobywałam doświadczenie od mych Nauczycieli i Mistrzów...
Jakieś 2 lata temu znalazłam się na wykładzie otwartym w ramach warsztatów z Iriną Prekop, które odbywały się we Wrocławiu. Słowa jakie tam padły przechowywałam w sercu i chętnie dzieliłam się nimi z osobami bliskimi memu odczuwaniu...


Aż w lutym tego roku i ja znalazłam się na takich warsztatach szkoleniowych - Irina Prekop swoim doskonałym warsztatem pracy upewniła mnie w wierze w swoje moce terapeutyczne. Wiem dzięki Niej i wspaniałym współuczestnikom pracy, że mogę pomóc ludziom zagubionym i udręczonym oczekiwaniem na drodze do pojednania z rodzicami. Już pierwsze sesje terapeutyczne upewniły mnie w przekonaniu jak wspaniała jest to metoda, jak wiele można w niej zyskać dla siebie w relacji z rodzicami. I że to jest to, co mogę zaoferować jako część mojej pracy z ludźmi, a szczególnie matkami, których siła wysyła w świat kolejne dzieci <3

O szkole Miłości w rodzinie pięknie pisze cytując słowa Iriny we własnym tłumaczeniu Anna Choińska na autorskiej stronie:
http://www.prekop.pl/metoda_smwr.php
Tam też zawarta jest medytacja odnosząca się bezpośrednio do procesu pojednania z rodzicami wg. Prekop.
A moje własne starania, by nieść dalej myśl tej wspaniałej "Czeskiej Psycholożki" jak mówi o sobie Irina P. nie przeszły niezauważenie:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=726555534045635&set=gm.657609447635891&type=1&theater
Tak pięknie przedstawiła mnie Ania Ch. na grupie FB Terapia Mocnego Trzymania.:
Kochani! Z dumą przedstawiam Magda Doula Janowicz!
Prowadzi spotkanie na temat Szkoły Miłości w Rodzinie według Prekop. Madzia była z nami na szkoleniu z Jiriną Prekop. Z serca Ci Madziu dziękuję za propagowanie idei, za to, że z miłością niesiesz dalej i za to piękne zdjęcie w rogu tablicy Uszanowanie miejsca każdego człowieka w całości!
Niech Ci się pomnaża Twoja praca i płynie dalej - wprost do serc rodziców i dalej, ku ich dzieciom!
"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz